tjaaaaa. :)


Kom hem från fotbollen för typ en timme sen? orkade inte blogga direkt efter ja duschat så föööörlåt, haha eller vafan ska ja säga förlåt för? ;D jag bloggar ju lixom ni, höhöh (a) Amen, nu sitter ja o lyssnar på musik i sängen med en varm bärbar och 1,5 liters cola brevid mig (y' niceprice ;D hihih, men ja o monika missade typ hela för tijana hade sagt att vi börja en halv timme senare så vi kom lixom en halv timme senare fast den börja såhära i normal tid, fast det var perfekt att komma då den tiden för vi kom direkt när vi skulle köra match ! ;D (y) tjock nice ja sväär :D haha ja o monika blev laakk påå tijana , fast de blev lugnare efter 5 sek ;) älskar ju min lilla köösiin tijanazaah ;* höhöhö ;D men ja typ bråkar alltid me remslem (HAHA) på träningarna,. så vår tränare fick damp på oss ;$$ hoppas hon it ser det här inlägget då kmr hon oxo få daamp :D hahah.. OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET MATCH WOOOOHO!! o dt va match förra lördagn, mot nynäshamn vii vann ! ;D hahah, aja skriver mer sen nu ska ja lyssna klart på mina låtar o försöka dricka upp lite av cooooolan. ciao :*

Kommentarer
Postat av: Tijana<3

Älskar dej också jätte mke johanna !! <333

du betyder as mke !! <3333333333

Tihihihi det är roligt att bråkaaa :D <33333333333333333

puss ! <333

2011-05-06 @ 19:15:48
URL: http://tijananinasavic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0